fredag 27. desember 2013

Riktig god jul og Livstegn

Både november og desember er gått uten at det har vært oppdateringer her inne på bloggen, og det er ille! Jeg har strikket i vei, og endel plagg er blitt ferdige. Noen har blitt gitt bort i julegave, og noen skal gis bort på nyåret. Så jeg kan uansett ikke vise frem alt nå heller ;-)  Jeg har vært heldig å få prøvestrikke noen plagg for Du Store Alpakka, og det var veldig morsomt. 
Gleder meg til jeg kan legge ut bilder av de plaggene jeg har strikket :-) 
ArtigSkrue Hettelue strikket jeg i str 1 år i samme garn som til denne dressen. Vottene er barnehagevotteoppskrift som jeg fant her. Jeg strikket i dobbel babyull i stedet for tykkere garn.
Da ønsker jeg deg en fortsatt fin jul, og håper du nyter dagene med nære og kjære! 
Takk for at du ser :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så fint og praktisk sett du har strikket - den hettelua er vi svært gla i her i huset. Godt nytt år til deg og dine :)