torsdag 9. august 2012

Flere cupcakeluer

Jeg har fått laget flere cupcakeluer etter mønsteret her.
De er kjekke å strikke, og det trengs ikke mye konsentrasjon for å få det til.
Som tidligere har jeg strikket bær og kant rundt denne gangen også. På den minster tok jeg opp
3masker i hver maske på vrangkanten etter ribbestrikken, på de to største tok jeg opp 2masker i hver maske. Det blir nok noen flere av disse senere også.
Det som skal til er litt restegarn, og jeg er kanskje i gang ;-)

Ønsker deg en flott dag!

3 kommentarer:

Fruen på Skogmo sa...

Heiiii kjære medsøster! Tenk at jeg ikke visste at du hadde strikkeblogg da!! Trodde du bare hadde scrappeblogg jeg, og det er jo egentlig en stor kriiiise!! Du strikker jo kjempemasse fint - i et heidundrende tempo. Skulle nesten tro du jobbet som nattevakt vøttø ;o))

Uansett; jeg har herved lagt deg til å blogglista mi, så nå får meg med meg alle dine nydelige strikkerier. Jippiiii!

Klem

Anonym sa...

Disse var stilige, men hva brukes de til? Det hadde vært en søt barnelue:D

Hildegunn sa...

Det er barneluer ;-)