onsdag 17. oktober 2012

Nye bøker og litt selvskryt

I sommer tok jeg på meg to strikkeoppdrag for Pickles, og det angrer jeg ikke på.
I helga bestilte jeg den nyeste boken deres med mange oppskrifter i, og i dag kom den i posten.
Samtidig bestilte jeg også den første boken deres, og begge bøkene ser ut til å være verdt hver krone!
 
Jeg strikket som sagt to plagg, og det ene var Bråkmakergenser i str 2år.
Innlegget om den kan du lese om tidligere i bloggen, og bildet ser du under her.

En Snorkedress str 6-12mnd ble det også, og begge prosjektene mine har fått plass i den nyeste boken. Kjempemorsomt! (og skryte må jeg gjøre selv ;-))

Mange flotte mønster, både til barn og voksne, og det er utrolig lettstrikkede plagg
for den som kan litt strikking fra før.
 
Nå skal jeg fortsette på Liverpoolsokkene jeg strikker :-)
Ha en fiiiin kveld!!

Ingen kommentarer: