onsdag 26. januar 2011

Noen av mine uferdige prosjekter

Jeg er blitt med på 5. i 5. med 5 på Strikkeverden, og dette er mine prosjekter i som skal gjøres ferdig før 5.mai. Jeg har tatt med seks uferdige strikkerier, og jeg har helt sikkert fler liggende som også har lyst til å bli ferdige i løpet av våren.
Det første prosjektet har jeg vist før her inne. Det er VM-genser i str 8.
Det er snart bare monteringen igjen :)
Andre prosjekt er også en genser, hvor det gjenstår montering og halsstrikking.
Så til det tredje prosjektet som er et par votter i Fritidsgarn. Jeg må rekke opp litt, da jeg ikke har nok garn slik at vottene blir helt like. Jeg har nemlig kun brukt rester på disse.
Babyteppet skal få en mønsterbord i hvit og brun og en kant rundt hele teppet før jeg sender det en runde i vaskemaskina for toving. Teppet strikkes i Tove.
En grønn håndduk er enda ikke ferdig. Men det gjenstår ikke så mange omganger på denne heller. Satser på å kunne henge den opp i løpet av våren :)
Fire nøster med Safirgarn skal bli til et par russersokker. Dette får være prosjektet når jeg er ferdig med alt det andre ;)
Altså; før 5.mai skal jeg være ferdig med alt dette. Og det regner jeg som veldig overkommelig!
Ha en finfin kveld!

Ingen kommentarer: