mandag 5. november 2012

Kreativt påfyll på en mandag

Det er koselig med litt mønstershopping på en mandag.
Jeg var innom Husfliden i dag og fikk tak i heftet "I all enkelhet" av Marte Helgetun.
Masse flott og enkelt for barnehagebarn i det heftet, og jeg har falt for en lue som jeg skal strikke etterhvert. Så utrolig kjekt med slik småstrikk :-)
 
Garnet som ble med hjem fra Aurora i dag skal bli muffinslue.
Det er tynt garn, men dobbelt ser det ut til å passe pinne nr 3,5.

Og ja, når garnet er i hesper er det lurt å nøste opp garnet før det blir brukt.
Jeg prøvde så godt jeg kunne, men underveis i middagslagingen ble det litt surr og noe av garnet endte opp i en veldig floke... Når tålmodet kommer tilbake skal jeg nok få nøstet opp dette også ;-)

Men altså; jeg er i gang med muffinslua str voksen.
Spennende å se om mottaker blir fornøyd med denne.
 
Ha en flott uke!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den boka har eg og! Masse fint, liker veldig godt den flettegenseren og luene med flettekant.
Kule sokkar i innlegget før her!