onsdag 20. februar 2013

Vinterferie med mer inspirasjon

Denne uka er det vinterferie her, og selv om vi stort sett er hjemme er det mye å finne på.
Vi er så heldige å ha mye fin snø som er perfekt til skigåing. Løyper har vi også tilgang til ikke lang fra ytterdøra :-) 

På strikkefronten er det viktig å planlegge nye prosjekter samtidig som det går smått framover med genseren. Forrige uke kom boka Morderne Norsk Strikk ut, og den måtte jeg bare sikre meg :-) Mye fint i den, og jeg er i gang med den ene genseren i boka. Den har ligget stille i strikkekurven en stund, og er ikke langt oppe på strikkelisten akkurat nå. I boka er det mest prosjeter for voksne, og dermed "måtte" jeg kjøpe med et hefte med baby/barnestrikk også når jeg først var innom Husfliden.

 Fine strikkerier i denne også, og noe av det er kommet med på strikkelisten. Jeg er usikker på når jeg starter på noen av dem.

Neste gang blogger jeg forhåpentligvis om en ferdig VM-genser!!
Takk for besøket :-)

Ingen kommentarer: