tirsdag 5. februar 2013

Litt framgang før VM

De siste dagene har strikkeformen vært veldig laber. Ja resten av formen og forresten.
Noe hersens dritt av et virus har havnet innomhus her, og det ser ut til at det ikke vil dra riktig med en gang heller... Utrolig kjiiipe greier! (det har jo ikke fått mulighet til å dra heller, siden ytterdøra nesten har vært skalket igjen ;-) )
Men altså; strikkeformen har jeg funnet igjen, og jeg er nesten ferdig med begge armene og har startet på bolen på VM-genseren. Jeg trodde at VM skulle starte denne uka, men har oppdaget at jeg har god tid på meg til å bli ferdig med genseren da VM ikke starter før 20.februar :-) Så gjenstår det å se om den blir ferdig til VM starter eller slutter ;-)

Før helga kjøpte jeg en bukett roser som faktisk har overlevd all elendigheten her, og de er jo ganske fine enda. Utrolig hva litt friske farger kan gjøre med humøret!

Ha en knakende fin uke, med eller uten sykdom!
Strikk ivei :-)

2 kommentarer:

Anne Marthe sa...

syns det går fort fremover! Gleder meg til å se det ferdige resultat:)

Bente sa...

Jeg er imponert over tempoet ditt, til tross for virusdritt! Genseren er snart ferdig, jo! ;-) Den ser kjempefin ut. Du rekker det til VM, garantert!