onsdag 30. januar 2013

Et erme, to votter og en mengde knapper

Et nytt prosjekt er på pinnene igjen... Jeg prøver meg på en VM-genser til meg selv i brunt og hvitt. Foreløpig er jeg i gang med den ene armen, og det går da framover med den. Når mønsteret først er lært er det enkelt å følge heldigvis :-) Jeg tviler på at genseren blir ferdig til VM starter, men målet kan jo være at den blir ferdig før VM er ferdig?

Jeg prøvde meg på litt støvsuging av gulv etter at guttene hadde lagt seg, men da kom eldstesønnen ned og ba meg stoppe da det bråkte så mye at han ikke fikk sove. Han visste vel at mamman hadde mye mer lyst til å sitte og strikke, så jeg var ikke tung å be ;-)

Enda et par med Liverpoolvotter er endelig ferdig. Jeg har nå en singelvott liggende som venter på en make. Men den får vente en stund til, da det er kjekkere å fortsette på genseren akkurat nå.

Info:
Garn: Østlandsgarn
Pinner 3,5
Mønster: Liverpoolvotter
Str herre, vekt 120gram

Postmannen hadde lagt en fin pose med knapper i kassen vår i dag, og jeg er fornøyd med innholdet. Mange knapper i diverse farger og mønstre, perfekt til litt spreke strikkeplagg som skal kunne kneppes igjen.

Da får jeg fortette med tv-titting og strikking, akkurat slik sønnen sa ;-)
Ha en fiiin uke videre!

1 kommentar:

Ina sa...

Vinteren er enda lang, så en VM genser gjør seg absolutt også etter at VM er ferdig ;) Blir fin!

Kjekt å fylle opp knappelageret også, jeg burde virkelig gjort det samme.

Ha en flott dag :)