lørdag 12. januar 2013

En Oslo-anorakk til

En Oslo-anorakk er blitt til igjen, i str 1-2år. Jeg har brukt samme farger som jeg brukte på den første jeg strikket, fin lilla og beigefarge i Nepal fra Drops.

                                    
Jeg broderte på et hjerte på denne også, da bestiller ønsket det. Knappene er helt enkle, og i tre.
Ermene strikket jeg samtidig på samme pinne, genialt!!

Lille M fikk være modell, og stilte velvillig opp, til tross for at genseren er alt for stor for henne enda.  Men god og myk er den iallefall! Og det liker både liten og stor :-)

Info
Garn: Nepal fra Drops, lilla (4434) og beige (0206)
Pinner: 5mm 60cm
Mønster: Oslo-anorakk fra Pickles
Vekt: 300gram

Nå er jeg igang med nye par Liverpoolvotter; det er visst flere som har lyst på slike :-)
Ønsker deg en fantastisk ukeslutt!

2 kommentarer:

Victoria @ sa...

Utrolig fin Oslo-anorakk med en minst like fin 'småtass' inni! Nydelige farger, jeg elsker lilla og beige! :)

Bjørg sa...

Så utrolig sjarmerende! Nå fikk jeg lyst til å strikke Oslo-anorakk jeg også. Søteste bildet av denne jeg har sett så langt!