søndag 23. desember 2012

Muffinslue str voksen

 Det er dagen før dagen og alle er spente på hva bl.a morgendagen bringer. 
Her i huset har vi jeg bakt litt, ryddet litt, pyntet litt, vasket litt og strikket MYE. 
Det blir en del strikkegaver under trærne i år, og jeg håper at iallefall noe faller i smak.

Tidligere i desember hadde en tante og gammeltante 50årsdag. Hun var så heldig uheldig å kommentere en muffinslue jeg hadde strikket tidligere med at en slik ønsket hun seg i str 50år i svart og hvitt (Rosenborgfargene). Og jeg tenkte at det skulle hun jammen få ;-) 
Jeg er litt usikker på om den blir brukt, men ønsket gikk iallefall i oppfyllelse ;-)
Garn: Viking Eco Alpaca
Pinner nr 6
Mønster: Muffinslue

Ha en superduper lillejulaften!!

1 kommentar:

LivM sa...

Er innom for å ønske deg en fortsatt God Jul og et riktig Godt Nytt År!