lørdag 15. desember 2012

Russersokker i grått og rødt

Skulle ha gjort ditt og skulle ha gjort datt....
Og kanskje blir det også gjort. Men ikke med det første.
Jeg prioriterer nemlig å få strikket ferdig de siste julegavene og være sosial før alt det andre skal gjøres.
Jula kommer uansett om det blir vasket i alle kroker eller ikke. 

Noen bursdager kommer veldig brått på, og da er det kjekt å ha litt småtteri liggende på "lageret". 
Dette paret russersokker strikket jeg for en stund siden, men de er ikke blitt foreviget i bloggen før nå. De ble gitt bort til ei dame som plutselig hadde stordag. Og hun fikk dem bedre sent en aldri ;-)
Da er det kun noen små strikkeprosjekter som gjenstår før jeg skal strikke noe til meg selv igjen. Garn er innkjøpt, og jeg har veldig lyst til å starte på, men denne gangen bør jeg vente litt...
Ha en fiiiin helg!!

Ingen kommentarer: